Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
kareloh
|
Berichttitel: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 13:29 |
|
 |
| Maar uuhh... Toch? |
 |
Geregistreerd op: 12 sep 2005 22:30 Berichten: 2437 Woonplaats: Utreg
|
|
Ook dit stukje video had ik al klaar staan, maar was er niet van gekomen om te posten. Henri, Jay en ik op Langøyene, een eiland in de fjord van Oslo. De wind was bagger die dag, en het was belachelijk heet. Met perfecte wind is dat echt een mega vette spot. Strandje erbij. En als finale een stormbui.
|
 |
|
lars
|
Berichttitel: Re: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 16:11 |
|
 |
| F5 |
 |
Geregistreerd op: 27 jan 2002 02:00 Berichten: 3029 Woonplaats: baarn
|
|
duuuuhh wat zie ik nou in dat eerste shot?????
|
 |
|
Dennis R
|
Berichttitel: Re: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 16:16 |
|
 |
| Ace |
 |
Geregistreerd op: 24 maart 2008 15:07 Berichten: 343 Woonplaats: Veenendaal
|
|
Ja dat zie je goed een 1 lijner
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
kareloh
|
Berichttitel: Re: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 16:16 |
|
 |
| Maar uuhh... Toch? |
 |
Geregistreerd op: 12 sep 2005 22:30 Berichten: 2437 Woonplaats: Utreg
|
|
Ja, daar liep een leipo in zo'n Borat pak rond, hahaha. Mafkees.
|
 |
|
ObijuanKenobe
|
Berichttitel: Re: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 18:05 |
|
 |
| super chicken skunk |
 |
Geregistreerd op: 18 mei 2006 19:16 Berichten: 457 Woonplaats: Trondheim, Noorwegen
|
|
Phat filmpje. Jammer dat we hier niet eerder zijn gekomen. Maar ja. Ik heb een paar betere plekjes hier, als iemand benieuwd is. En vandaag, het eerste echt goed dagje uit vliegeren.
Tweede Noorwegen vacantie is nog wat moeilijker hier, omdat Trondheim nog verder weg is. Jammer.
obi
| Omhoog |
|
 |
|
lars
|
Berichttitel: Re: Nog een stukje Oslo: Langøyene island Geplaatst: 25 apr 2009 18:15 |
|
 |
| F5 |
 |
Geregistreerd op: 27 jan 2002 02:00 Berichten: 3029 Woonplaats: baarn
|
|
het is maar 1839km volgens google
|
 |
|
Pagina 1 van de 1
|
[ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
Bridge by mehdiplugins.com
|
|