Hi allemaal,
dit is mijn eerste bezoek aan vliegerwereld dus hallo allemaal.
Ok even voorstellen dan maar, ik ben Henri Bogaarts 45 jaar en recentelijk geïnfecteerd met het vlieger virus. Ik weet nog precies wanneer ik geïnfecteerd ben geraakt, het was vorig jaar in Portsmouth Engeland, waar toevallig een groot 2 daags vlieger festival plaatsvond.
Er waren allerlei grootste vliegers te zien en er waren demo's van stunt vliegeren. Erg indrukwekkend allemaal. Een van die gasten bestuurde 2 trick vliegers tegelijkertijd en synchroon vanaf een bar aan zijn heup, volgens de omroeper was hij 1 van 2 mensen in de wereld die dit zo konden.
Afijn ik was verkocht, ik heb die dag lekker met mijn orca eenlijns vliegertje gespeeld wat ik ooit voor 2 vijftig bij de speelgoed winkel had gekocht.
Ik heb pas geleden een matras vlieger gekregen, hij is van didakites?!, heet Switch (stuntfoil) en is 160cm x 65cm. Jullie zullen wel allemaal hard beginnen te lachen maar ik ben erg erg blij mee

Alleen ik heb in of rondom Tilburg geen geschikte vliegerplek kunnen vinden. Ik ben wel een aantal keer in de Loonse & Drunense Duinen geweest, maar het is daar eigenlijk verboden en de wind doet er erg raar, het zijn meer stevige windvlagen tussen windstulte, kortom mijn matrasje komt telkens als een propje uit de lucht vallen
Dus, eindelijk, hier komt mijn vraag, weet iemand een goede vliegerplek rond Tilburg?
Ohja, en is er een plek op het forum waar ik met mijn matrasje meer op zijn plaats ben met vragen e.d.?
Henri